Beltéri megállítótábla
A vizuális kommunikációnak több hatékony eszköze is lehet, ennek egyik offline formája a megállító tábla. Segítségével könnyen és gyorsan fel tudjuk hívni a környékünkön járó emberek figyelmét vállalkozásunkra, termékeinkre, aktuális ajánlatainkra, akcióinkra. Ezt a marketinganyagok megjelenítése mellett nem kereskedelmi célokra is tökéletesen lehet alkalmazni, különösen a beltéri megállítótáblákat.
Az "A" alakú megállítótábla elengedhetetlen reklámfelület beltéren, amellyel felkelthetjük vásárlóink érdeklődését aktuális ajánlataink iránt. Informáló jellegű és egyben vásárlásra is ösztönöz. A kipattintható alumínium profilok lehetővé teszik a plakátok gyors és egyszerű cseréjét. Adott esetekben kültéren is használható természetesen széltől és esőtől védve, de vannak kifejezetten kültéri megállítótáblák is.
Ezek a táblák kiváló minőségű műanyagokból készülnek, amelyek ellenállnak az évekig tartó használatnak, deformálódás, repedés vagy fakulás nélkül, ugyanakkor könnyűek és kompaktak ahhoz, hogy gyakorlatilag bárhol felhasználhatók és tárolhatók legyenek.
Ne felejtsük el, hogy a beltéri megállítótáblák más funkciót töltenek be kültéri társaikkal ellentétben. Ezért mutatunk 3 tippet, amiket érdemes figyelembe venni a design kialakításakor:
1. Válasszunk jól olvasható betűtípust, és rövid, tömör mondatokat alkalmazzunk
2. Egyszerű, világos képeket használjunk, mivel a túl élénk és színes grafikák könnyedén beleolvadhatnak a szövegbe, ami így nehezen olvasható
3. Legyünk kreatívak, a humoros, frappáns dolgok jobban vonzzák a tekintetet
A beltéri megállítótáblák másik nagy előnye, hogy igazán remek hangulatot tud kölcsönözni üzletünknek. Bátran használhatjuk dekorációs elemként is, hiszen ennek már nem az a célja, hogy bevonzza az utcáról a potenciális vásárlókat. Ha dekorációként alkalmazzuk némi információt akkor is érdemes elhelyezni rajta, amely cselekvésre készteti a vásárlókat. Ahhoz, hogy igazán sikeres legyen figyelnünk kell a kihelyezésre is. Nem szabad, hogy akadályozzuk a vevőket a táblákkal, ne helyezzük azokat szűk folyosókra. Továbbá ügyeljünk arra is, hogy ne takarjunk el vele más információkat, esetleg termékeket, valamint, hogy a rajta található információ kapcsolatban álljanak a körülötte kihelyezett termékekkel.